Асноўныя задачы аддзялення: 

  • арганізацыя, вядзенне і ўдасканаленне дакументацыйнага забеспячэння дзейнасці апарата гарвыканкама на аснове сучасных тэхнічных сродкаў; 
  • аказанне метадычнай і кансультацыйнай дапамогі работнікам гарвыканкама па выкананні ўстаноўленых правілаў і парадку работы з дакументамі, у тым ліку рашэнняў і распараджэнняў гарвыканкама; 
  • арганізацыя кантролю за ходам разгляду (выканання) дакументаў;
  • падрыхтоўка дакументаў да перадачы ў дзяржаўны архіў у адпаведнасці з дзеючымі нарматыўнымі актамі.

Для выканання ўскладзеных задач аддзяленне справаводства ўзаемадзейнічае са структурнымі падраздзяленнямі гарвыканкама і іншымі дзяржаўнымі органамі і арганізацыямі.

Адрас аддзялення: г. Бабруйск, плошча Леніна, 1, кабінет 405.

СМДЗ org1705

Начальнік аддзялення - Навіцкая Алена Мікалаеўна, кабінет 405, кантактны тэлефон 8(0225) 68-00-21.

Намеснік начальніка - Марціновіч Наталля Уладзіміраўна, кабінет 405, кантактны тэлефон 8(0225) 68-00-71.