Асноўныя задачы аддзялення:
- арганізацыя, вядзенне і ўдасканаленне дакументацыйнага забеспячэння дзейнасці апарата гарвыканкама на аснове сучасных тэхнічных сродкаў;
- аказанне метадычнай і кансультацыйнай дапамогі работнікам гарвыканкама па выкананні ўстаноўленых правілаў і парадку работы з дакументамі, у тым ліку рашэнняў і распараджэнняў гарвыканкама;
- арганізацыя кантролю за ходам разгляду (выканання) дакументаў;
- падрыхтоўка дакументаў да перадачы ў дзяржаўны архіў у адпаведнасці з дзеючымі нарматыўнымі актамі.
Для выканання ўскладзеных задач аддзяленне справаводства ўзаемадзейнічае са структурнымі падраздзяленнямі гарвыканкама і іншымі дзяржаўнымі органамі і арганізацыямі.
Адрас аддзялення: г. Бабруйск, плошча Леніна, 1, кабінет 405.
СМДЗ org1705
Начальнік аддзялення - Навіцкая Алена Мікалаеўна, кабінет 405, кантактны тэлефон 8(0225) 68-00-21.
Намеснік начальніка - Марціновіч Наталля Уладзіміраўна, кабінет 405, кантактны тэлефон 8(0225) 68-00-71.