25 Люты 2025
У мэтах садзейнічання паляпшэнню якасці гандлёвага абслугоўвання насельніцтва створаны чат-бот, да якога падключана кіраўніцтва горада, зацікаўленыя службы і кіраўніцтва гандлёвых сетак горада, куды грамадзяне могуць паведаміць пра парушэнні заканадаўства аб гандлі, абароне правоў спажыўцоў, а таксама санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў.
Любы грамадзянін можа напісаць аб неналежным гандлёвым абслугоўванні ў гандлёвым аб'екце (наяўнасць тавару са скончаным тэрмінам прыдатнасці, адсутнасць маркіроўкі тавараў, цэннікаў, абважванне, аблік і інш.), указаўшы назву, адрас, дату наведвання аб'екта гандлю, фатаграфію (пры наяўнасці).
Каб перайсці ў чат-бот адскануйце QR-код або перайдзіце па спасылцы.
